۶ اپلیکیشن پرکاربرد که زندگی بهتری با آن ها خواهید داشت

اگر به دنبال این هستید که از گوشی های هوشمند استفاده بیشتر و بهتری داشته باشید، نگاهی بیندازید به ۶ اپلیکیشن پرکاربرد که زندگی بهتری با آن ها خواهید داشت.

۱- Headspace

از آن جایی که استرس و تلاش برای کاهش آن از مهم ترین مسائل در محیط کار و در زندگی روزمره به شمار می آید، اپلیکیشن پرکاربرد Headspace این امکان را فراهم می کند تا هر روز ذهن آرام تری داشته باشید، بر روی نحوه تنفس خود و مسائل مثبت بیشتر فکر کنید. این اپلیکیشن پر کاربرد رتبه بالایی را در زمینه اپلیکیشن های مربوط به سلامت در Google Play و iTunes دارد. Headspace در برنامه های تلویزیونی The Dr. Oz Show و The Today Show معرفی شده است و مجموعا در وب سایت و گوشی های همراه ۹ میلیون کاربر دارد.

6 اپلیکیشن پرکاربرد که زندگی بهتری با آن ها خواهید داشت

هزینه این اپلیکیشن برای ده جلسه اول رایگان خواهد بود، اما بعد از آن به ازای اشتراک یک ساله باید ماهی هشت دلار پرداخت کنید.

۲- Inbox

به جای استفاده از جیمیل در کامیپوتر و یا گوشی های همراه می توانید از Inbox استفاده کنید. این امکان را به شما می دهد تا برنامه ها، خریدها، سفرها و گروه های مختلفتان را دسته بندی کنید. همچنین می توانید تصاویری لحظه ای از آپدیت های سفارش هایتان، وضعیت پروازها، جزئیات رزروها و سایر تصاویر را بدون باز کردن پیام ها ببینید. اگر در پیام هایتان کاری وجود داشته باشد یا اتفاقی باشد که لازم است از آن مطلع شوید Inbox آن ها را به شما یادآوری می کند و همچنین می تواند پیام ها را در زمانی مشخص و دیرتر برایتان باز کند.

6 اپلیکیشن پرکاربرد که زندگی بهتری با آن ها خواهید داشت

این اپلیکیشن به طور رایگان از سایت Inbox قابل دسترسی است.

۳- Boomerang

این اپلیکیشن که برای بروزرهایتان قابل استفاده است، شباهت زیادی به Inbox دارد. با این تفاوت که بومرنگ تمرکز بیشتری را بر روی برنامه زمانی ایمیل ها و یادآوری ها گذاشته است. جدیدترین ویژگی بومرنگ یعنی Respondable به شما کمک خواهد کرد تا ایمیل های بهتری بنویسید. این قابلیت به نکاتی مثل طول عنوان، تعداد کلمات و میزان خوانایی متن توجه می کند تا مطمئن شود که حتما پاسخ ایمیل برایتان ارسال خواهد شد. کاربرانی که بیشتر از آن استفاده می کنند هم این امکان را خواهند داشت تا محتوای متن هایشان از نظر رعایت نکات خاص و یا ادبیات مربوط به محتوا و موضوع بررسی شود.

6 اپلیکیشن پرکاربرد که زندگی بهتری با آن ها خواهید داشت

هزینه استفاده از اپلیکیشن پرکاربرد بومرنگ از صفر تا ۵۰ دلار در ماه متغیر و از سایت Boomerang قابل دسترسی است.

۴- Slack

این اپلیکیشن که برای ارسال پیام در گروه های مختلف کاری استفاده می شود هر روز به طورمیانگین ۴ میلیون کاربر دارد و ارزش آن حالا به ۳٫۸ بیلیون دلار رسیده است. اکثر سایت های معتبر درون تیم های خودشان از این اپلیکیشن استفاده می کنند. این قابلیت را دارد که همکارانتان در دیگر بخش ها بتوانید منشن کنید و همزمان نظر بقیه افراد را راجع به مطلبی خاص ببینید. Slack همچنین می تواند با دیگر شبکه های اجتماعی نیز ترکیب بشود، مثلا اگر توئیتر را با Slack مرتبط کنید، می توانید توئیت های افراد را راجع به کمپانی خودتان و یا هر چیز دیگری که قصد دنبال کردنش را داشته باشید، ببینید.

6 اپلیکیشن پرکاربرد که زندگی بهتری با آن ها خواهید داشت

هزینه Slack از صفر تا ۱۵ دلار در ماه تغییر می کند و همچنین می توانید آن را از Slack دانلود کنید.

۵- MileIQ

اگر به قصد کار رانندگی می کنید می توانید با استفاده از این اپلیکیشن پرکاربرد در سال ۲۰۱۶ به ازای هر مایل رانندگی ۵۴ سنت کسر مالیات دریافت کنید. MileIQ با استفاده از حسگرهایی که بر روی گوشی های همراه نصب می شود، میزان مسافت پیموده شده را محاسبه می کند. تنها با کشیدن بخش اول این اپلیکیشن می توان مشخص کرد که سفر انجام شده برای کار صورت گرفته و یا برای انجام کارهای شخصی. کاربران درجه یک این اپلیکیشن سالانه به میزان ۶۹۰۰ دلار کسری مالیات از این MileIQ دریافت می کنند.

6 اپلیکیشن پرکاربرد که زندگی بهتری با آن ها خواهید داشت

هزینه این اپلیکیشن برای استفاده در یک ماه ۶ دلار و برای یک سال ۶۰ دلار خواهد بود. MileIQ

۶- Pocket Casts

هر وقت که از گوش دادن به آهنگ و یا کتاب در هنگام رانندگی خسته شدید، می توانید از اپلیکیشن Pocket Casts استفاده کنید. این اپلیکیشن پر کاربرد این امکان را در اختیار کاربرانش قرار می دهد که از به روز ترین اطلاعات با شنیدن جدیدترین پادکست ها مطلع شوند. در Pocket Casts جستجوی پادکست ها بسیار آسان است و به راحتی می توانید تم اپلیکیشن را تغییر دهید، سکوت بین صحبت ها را حذف کنید تا زمان بیشتری را در اختیار داشته باشید و صداهای پیش زمینه را حذف کنید. همچنین می توانید فهرستی از پادکست ها را از طریق ایمیل و یا شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

6 اپلیکیشن پرکاربرد که زندگی بهتری با آن ها خواهید داشت

قیمت این اپلیکیشن ۳٫۹۹ دلار برای اندروید و Ios است که از طریق لینک روبرو قابل دسترسی است. ShiftyJelly

 بروز ترین اخبار دنیای تکنولوژی را در کانال رسمی برسام دنبال کنید.

منبع: inc