راه های زیاد شدن فالوور در اینستاگرام

  راه های زیاد شدن فالوور در اینستاگرام اینستاگرام، یکی از محبوب ترین شبکه...

 

راه های زیاد شدن فالوور در اینستاگرام

اینستاگرام، یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی "عکس محور" می باشد که توسط این شبکه اجتماعی می توانید خاطرات و لحظات مورد علاقه ی خود را در قالب عکس با دوستان، خانواده و سایر افرادی که شما را فالوو کرده اند به اشتراک بگذارید. اما در صورتی که عکس های زیادی پست کرده ولی به میزان دلخواه لایک دریافت نمیکنید یا اینکه تعداد دنبال کنندگان خود (Followers) بسیار کم است و قصد دارید تعداد آن ها را افزایش دهید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را که دارای چند ترفند مفید در مورد افزایش لایک و فالوور در شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد را مشاهده کنید.

 

1- دیگران را فالو کنید

طبیعتا هرچقدر کاربران بیشتری را فالو کنید ، آن ها نیز شما را در این شبکه دنبال خواهند کرد. همچین اگر به تازگی در این شبکه ی اجتماعی ثبت نام نموده اید، می توانید با مراجعه به قسمت Find Friends دوستان و آشنایان خود را فالو کنید.

 

2- از هش تگ استفاده کنید : #تگ

افزودن هش تگ به تصاویر باعث می شود تا میزان بازدید تصویر یا ویدیوی شما تا حد زیادی بالا برود. شما می توانید تگ ها را مانند مثال زیر در قسمت توضیحات عکس خود وارد کنید:


3- لایک و گذاشتن کامنت فراموش نشود

عکس های دیگران را لایک کنید و در بخش نظرات حتما با دوستان و آشنایان به بحث و صحبت بپردازید. خود را در کامنت ها تگ کنید تا دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید.

 

4- عکس های خود را در زمان مناسب به اشتراک بگذارید

اگر به دنبال لایک بیشتری هستید، بهتر است که عکس های خود را در زمانی که کاربران بیشتری در اینستاگرام حضور دارند ارسال کنید. به طور مثال در ساعت ۱۰ شب یا اول صبح ، کاربران بیشتری نسبت به ساعات ۲ شب یا ۳ بعدازظهر در اینستاگرام حضور دارند.

 

5- از قرار دادن چند عکس به فاصله ی زمانی کوتاه خودداری کنید

عکس های خود را به فاصله ی زمانی مناسبی منتشر کنید و به شدت از قرار دادن چهار یا پنج عکس به صورت پشت سر هم اجتناب کنید.در صورتی که صفحه فید فردی را پر کنید، ممکن است او شما را بلاک یا (Unfollow) نماید.

 

 

6- به اکانت های بقیه سر بزنید

15به صفحه ی افراد حاضر در اینستاگرام سر بزنید و ۱۵ الی ۲۰ مورد از تصاویرشان را لایک کنید. در صورتی که متوجه لایک‌های شما بشوند، احتمال دارد آنها هم تعدادی از تصاویر شما را لایک کنند و یا حتی شما را follow کنند.

 

7- تصاویر جالب و کمیاب لایک بیشتری میخورند

سعی کنید به غیر از قرار دادن عکس های خود در اینستاگرام ، عکس های جالب و با کیفیتی مانند عکس های طنز یا مکان های جالب و اشیای عجیب نیز پست کنید.

 

نصب و ثبت‌نام

ابتدا برای استفاده از این سرویس به یک گوشی یا تبلت اندرویدی و یا آیفون، آیپادتاچ و یا آیپد نیاز دارید. آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام را برای اندروید می‌توانید از بازار یا گوگل پلی و برای iOS از اپ‌استور به رایگان دانلود کنید.حالا برای استفاده از اینستاگرام باید از طریق گوشی در این سرویس عضو شوید. پس از عضویت می‌توانید عکسی به عنوان تصویر پروفایلتان انتخاب کنید و یک بیوگرافی کوتاه تا ۱۵۰ کلمه در مورد خودتان به همراه آدرس وب‌سایت بنویسید.

 

پروفایل‌های اینستاگرام به صورت پیش‌فرض در حالت Public یا عمومی قرار دارند؛ به این ترتیب هر کسی با داشتن نام کاربری اینستاگرام شما قادر خواهد بود تصاویرتان را ببیند. اما اگر نمی‌خواهید به همه این اجازه را بدهید می‌توانید با ورود به دکمه اول از سمت راست و انتخاب Edit your profile و سپس تیک زدن Posts are Private تصاویرتان را خصوصی کنید. به این ترتیب تنها افرادی که با اجازه شما اکانت‌تان را دنبال می‌کنند (Followerها) می‌توانند تصاویرتان را ببینند؛ البته این تنظیمات تأثیری روی دنبال‌کنندگان فعلی شما ندارد.

 

 

به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئوها

در نوار ابزار پایین صفحه دکمه وسط مربوط به شروع عکاسی و یا فیلم‌برداری برای به اشتراک‌گذاری است. با لمس آن اپلیکیش دوربین اینستاگرام اجرا شده و می‌توانید عکس بگیرید. همچنین با فشردن دکمه سمت چپ شاتر (شکل ۹ نقطه) می‌توانید تصاویری را که قبلاً گرفته‌اید از گالری وارد کنید و همچنین از دکمه‌های بالای آن

 

برای سوییچ بین دوربین‌های جلو و عقب، فعال‌کردن فلش و خطوط راهنما استفاده کنید.اینستاگرام همچنین اخیراً قابلیت به اشتراک گذاری فیلم‌ها را نیز فراهم کرده و با فشردن دکمه دوربین فیلم‌برداری تا ۱۵ ثانیه به صورت مداوم فیلم‌برداری کنید و یا چندین قطعه را به هم بچسبانید. ویدئوها را هم می‌توانید مانند تصاویر با افکت‌های خاصی زیباتر کنید.

 

ویرایش تصاویر

پس از گرفتن عکس مورد نظر و هدایت به صفحه ویرایش امکانات خوبی را در اختیار خواهید داشت. درست زیر عکس سه دکمه چوبدستی شعبده‌بازی، آچار و یک خورشید و یک مشاهده می‌کنید.چوب‌دستی افکت‌های مختلفی را بر روی عکس اعمال می‌کند که در آخرین نسخه اینستاگرام، پنج افکت جدید نیز اضافه شده‌است. وقتی افکت مورد نظر را انتخاب کردید با لمس دوباره آیکن مربوط به آن می‌توانید

 

شدت افکت را تنظیم کرده و قاب مربوط به آن را اضافه یا حذف کنید . در آخر نوار انتخاب افکت‌ها نیز یک امکان جدید Manage اضافه شده که به کاربر اجازه می‌دهد باتوجه به سلیقه‌اش در استفاده از افکت‌ها، ترتیب نمایش آن‌ها را تغییر دهد یا هرکدام را که نمی‌پسندد پنهان نماید. دکمه خورشید سعی می‌کند نور و کنتراست تصویر را به صورت خودکار تغییر دهد که این گزینه نیز قابل تنظیم شدت است.

 

گردآوری: مجله ی اینترنتی دلگرم

 

+ 2 مخالفم - 1