چگونه توییت کنیم؟ توییت کردن برای کسی که فالوور شما نیست

چگونه توییت کنیم:هنگامی که شما به طور عادی یک مطلب را در صفحه توییتر خود توییت میکنید، افرادی که شما را فالو کرده اند و کسانی که از صفحه شما دیدن می کنند می توانند پست ها شما را ببینند.اما اگر می خواهید برای کسی توییت کنید که فالوور شما نیست می توانید از راهی که در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت استفاده کنید.با دلگرم همراه شوید:

چگونه توییت کنیم 

1:

به اکانت توییتر خود وارد شوید

2:

بر روی تکست باکس زیر "What's Happening?" کلیک کنید.و با اضافه کردن "@" به اسم مورد نظرتان آن را تایپ کنید. بعد از آن اکانت توییتر مخاطب مورد نظر خود را پیدا کرده و بر روی "Reply" زیر یکی از پست هایش کلیک کنید.


3:

پیام مورد نظر خود را برای مخاطب بنویسید و عبارت "Tweet" را بزنید.

4:

روی لینک "@Mentions" بزنید تا ببینید جوابی دریافت کرده اید یا نه.پس از آن شما می توانید روی  لینک "Reply" زیر پیام دریافت شده بزنید و توییت های بیشتری را ارسال کنید.

 

 نکات:

:: اگرچه شما می توانید توییت و پیام به کسانی که فالو نکرده اید و یا فالوور شما نیستند بفرستید اما توییتر به شما این امکان را نمی دهد که برای آن ها پیام مستقیم بفرستید.

::اگر اکانت توییتر شما شخصی و "protected" است، امکان توییت به شخصی که شما را فالو نکرده را ندارید.آن شخص قادر به دیدن توییت های شما نخواهد بود.

 

 

 

 تهیه و ترجمه:مجله اینترنتی دلگرم

+ 1 مخالفم - 0