آموزش استفاده از پینترست

استفاده از پینترست: پینترست(Pinterest) یک سایت سرگرم کننده، رایگان و در دسترس است که به شما این امکان را می دهد که به صورت تصویری اطلاعات و عکس های مورد علاقه خود را پیدا کرده و یا به اشتراک بگذارید. این سایت مانند یک تخته است که به شما این امکان را می دهد تا ایده ها، عکس ها و اطلاعات مورد نظر خود را روی آن سنجاق کنید.شما می توانید از پینترست برای سرگرمی، پیشرفت و تبلیغ کار و موارد مختلف زیاد دیگری استفاده کنید.در ادامه نحوه استفاده و سرگرمی و کار با سایت پینترست را به شما آموزش میدهیم.با دلگرم همراه شوید:

استفاده از پینترست 

ثبت نام و ورود به سایت

آسان ترین و سریع ترین راه برای شروع به استفاده از پینترست ورود از طریق اکانت فیس بوک تان می باشد. اگر مایل به استفاده از پینترست از طریق حساب فیس بوک خود نیستید می توانید یک اکانت جدید از طریق ایمیل خود بسازید.اولین بار که قصد ورود به سایت پینترست را دارید، پینترست به شما پیشنهادهایی برای دنبال  کردن در سایت می دهد. بعد از اینکه شما چند علاقه مندی را برای دنبال کردن انتخاب کردید، پینترست شما را به یک هوم پیج شخصی ایجاد شده بر پایه علاقه مندیهای شما میبرد.

 

با هوم پیج خود آشنا شوید

صفحه هوم پیج پینترست شما با عکس های pin شده توسط کسانی که علاقه مندیهای شما را به اشتراک گذاشته اند تشکیل می شود. هر بوک مارک یک پین نامیده می شود، که شامل اطلاعاتی از قبیل فردی که عکس را به اشتراک گذاشته است، عنوان و اطلاعات آن، تعداد لایک ها  و ریپین های آن می شود.شما میتوانید با کلیک بر روی پین مورد علاقه تان عکس آن را به صورت بزرگتر مشاهده کنید و کامنت های مربوط به آن را بخوانید و همچنین لینک مربوط به آدرس اصلی پین مورد نظر را پیدا کنید.

 

پین های مورد علاقه تان را لایک کنید و به اشتراک بگذارید

نشانگر موس خود را روی عکس مورد علاقه تان نگاه دارید تا ابزاری که می توانید از آن ها استفاده کنید برای شما نمایان شوند.اگر قصد لایک کردن و به اشتراک گذاشتن یک عکس را داشتید، ابتدا برای لایک کردن روی شکل قلب کلیک کنید تا عکس را لایک کنید سپس دکمه ی "send" را برای به اشتراک گذاشتن عکس با استفاده از ایمیل،اکانت فیس بوک، توییتر و یا هر حساب کاربری که در شبکه های اجتماعی دارید، کلیک کنید.

 استفاده از پینترست

موارد مورد علاقه خود را پین کنید

مهمترین و اصلی ترین کار در پینترست پین کردن عکس ها بر روی صفحه خودتان است.پین کردن، پیدا کردن عکس در آینده را آسان تر میکند و امکان به اشتراک گذاشتن آن ها را برای شما به وجود می آورد.نشانگر خود را بر روی پین مورد علاقه تان ببرید و گزینه "pin it" را کلیک کنید. اولین بار پینترست شما را به ساختن یک برد و صفحه جدید برای پین کردن عکس هدایت می کند. برد خود را با کلیک کردن اسمتان در نوار navigation  پیدا کنید.پین جدید و مختص به خود را با کلیک کردن بر روی دکمه ی پلاس (+) ایجاد کنید.

 

در میان ابزار ها بگردید

پین های بیشتری را با جست جوی عناوین مختلف در نوار navigation پینترست جست و جو کنید. دنبال کردن افراد و برد های بهترین راه برای ایجاد ایده، الهام و سرگرمی بیشتر به هوم پیج خودتان است. هنگامی که دکمه ی "follow" را دیدید، با کلیک کردن آن با صفحه و یا شخص مورد نظر مشترک می شوید و پین های آن صفحه و شخص روی هوم پیج شما به نمایش در می آیند.اگر مایل به استفاده از پینترست بر روی موبایل و تبلت خود هستید،  اپلیکیشن پینترست نیز برای استفاده شما وجود دارد.

 

 

 

 

 تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی دلگرم

+ 2 مخالفم - 0