با قفل های هوشمند Gate آشنا شوید

با داغ شدن بازار وسایل هوشمند بد نیست که با قفل های هوشمند Gate هم آشنا شوید. اخیرا برخی از قفل های هوشمند با طراحی جدید مفهوم قفل ها را تغییر داده اند.

هر چند بعضی اوقات، بازگشت به مفهوم اولیه و طرح اولیه قفل های سنتی بهترین راه به نظر می رسد. قفل های Gate این اطمینان بصری را به شما می دهند. این قفل های هوشمند، قفل کلید معمولی را با یک پد رمزدار به همراه دروبین های با کیفیت بالا و یک اپلیکیشن گوشی برای تلفن های همراه و تبلت ها ترکیب کرده اند.

البته که این قفل ها هم باید تعویض شوند اما این کار بسیار ساده تر از قبل شده است. قفل های هوشمند Gate با سه روش باز می شوند که این ویژگی را نیز بیشتر رقیبان ندارند.

با قفل های هوشمند Gate آشنا شوید

با استفاده از کلیدهای معمولی هم می توان قفل های Gate را باز کرد. این قفل ها از داخل هم توسط کلید باز می شوند. پد قفل های Gate با رمز باز می شود که برای مواقعی که کلیدتان را فراموش کرده اید و یا دوستان و آشنایانتان پشت در مانده اند، بسیار پرکاربرد است.

با اپلیکیشنی که قابلیت نصب بر روی سیستم های Android، iOS و web app را دارد هم می توان قفل خانه ها را باز کرد. علاوه بر این Gate با Amazon Echo نیز همکاری می کند. بنابراین می توانید حتی با صدای خودتان هم در خانه را باز کنید.

با قفل های هوشمند Gate آشنا شوید

ویژگی دیگر قفل های هوشمند Gate دوربین های ۷۲۰p 150 FOV  این امکان را می دهد که از اتفاقات بیرون خانه باخبر شوید. این دوربین شاهکار قفل های Gate است. چون به شما امکان می دهد که زمان دریافت بسته های امانتی را تنظیم کنید و با رسیدن شخصی که دوربین تشخیصش می دهد، بسته را دریافت کنید.

بروز ترین اخبار دنیای تکنولوژی را در کانال رسمی برسام دنبال کنید.

منبع: tech.co