چگونه نور شب گوشی Google Pixel را فعال کنیم؟

مانند بسیاری از تلفن های همراه Google Pixel هم قابلیت نور شبانه دارد و نور شب گوشی Google Pixel صفحه را به آرامی به رنگ زرد متمایل به قرمز در می آورد.

با این امکان، از حجم نور آبی رنگ که از صفحه نمایش AMOLED نمایش داده می شود کاسته خواهد شد.

چگونه از نور شب گوشی Google Pixel استفاده کنیم؟

اگر مبتلا به بی خوابی هستید، احتمالا این موضوع به طور قطعی از بی خوابی نجاتتان نمی دهد، اما در عین حال نشان داده شده که فیلترهای رنگ آبی پیامدهای منفی نگاه کردن طولانی مدت به صفحه گوشی را مخصوصا در زیر نور مصنوعی اتاق، کاهش می دهند.

در پایین نگاهی به مراحل راه اندازی نور شب گوشی Google Pixel می اندازیم.

۱- در قسمت Home پایین آمده و وارد قسمت notification shade شوید.

۲- در سمت راست Settings button را فشار دهید.

۳- Night Light را بزنید.

۴- تا رسیدن به بخش Display پایین بیایید.

۵- بعد از آن وارد بخش Turn on automatically شوید.

چگونه از نور شب گوشی Google Pixel استفاده کنیم؟
۶- Custom schedule و یا Sunset to sunrise را فعال کنید.

۷- ساعت شروع و پایان آن را با Start time و End time تنظیم کنید.

۸- در همین بخش On / Turn off automatically را فعال کنید.

چگونه از نور شبانه گوشی Google Pixel استفاده کنیم؟ مانند بسیاری از تلفن های همراه ،گوشی های Google Pixel نیز قابلیت نور شبانه را دارد و می تواند صفحه را به آرامی به رنگ زرد متمایل به قرمز در بیاورد و از حجم نور آبی رنگ که از صفحه نمایش AMOLED نمایش داده می شود، کم کنند. اگر مبتلا به بی خوابی هستید، احتمالا این موضوع به طور قطعی از بی خوابی نجاتتان نمی دهد، اما در عین حال نشان داده شده است که فیلترهای رنگ آبی پیامدهای منفی نگاه کردن طولانی مدت به صفحه گوشی را مخصوصا در زیر نور مصنوعی اتاق، کاهش می دهند. در پایین نگاهی به مراحل راه اندازی نور شبانه گوشی Google Pixel می اندازیم. 1- در قسمت Home پایین آمده و وارد قسمت notification shade شوید. 2- در سمت راست Settings button را فشار دهید. 3- Night Light را بزنید. 4- تا رسیدن به بخش Display پایین بیایید. 5- بعد از آن وارد بخش Turn on automatically شوید. 6- Custom schedule و یا Sunset to sunrise را فعال کنید. 7- ساعت شروع و پایان آن را با Start time و End time تنظیم کنید. 8- در همین بخش On / Turn off automatically را فعال کنید. همچنین می توانید این نور را به صورت دستی تنظیم کنید. 1- وارد بخش notification shade شوید. 2- به قسمت Quick Settings menu بروید. 3- وارد moon icon شوید تا نور را فعال و یا غیرفعال کنید. حالا می توانید اطمینان داشته باشید که یکی از راه های داشتن یک خواب خوب و دلچسب را تجربه کرده اید.

همچنین می توانید نور شب گوشی Google Pixel را به صورت دستی تنظیم کنید.

۱- وارد بخش notification shade شوید.

۲- به قسمت Quick Settings menu بروید.

۳- وارد moon icon شوید تا نور را فعال و یا غیرفعال کنید.

حالا می توانید اطمینان داشته باشید یک خواب خوب و دلچسب را تجربه خواهید کرد.

منبع: androidcentral