قابلیت Split Screen به گوگل الو اضافه می شود

پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام
پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام -

گوگل پس از تجربه های نسبتا ناموفق خود با نرم افزار پیام رسانی هنگ اوتز، تصمیم گرفت به تدریج آن را کنار گذشته و بر...

قابلیت Split Screen به گوگل الو اضافه می شود
برسام

گوگل پس از تجربه های نسبتا ناموفق خود با نرم افزار پیام رسانی هنگ اوتز، تصمیم گرفت به تدریج آن را کنار گذشته و بر روی ویژگی های هیجان انگیز تری سرمایه گذاری کند. نتیجه این برنامه ریزی به وجود آمدن  گوگل الو (Allo) بود که در مدت زمان کوتاهی پس از انتشار بر روی پلی استور گوگل توانست به یکی از پر دانلودترین اپلیکیشن های آن تبدیل شود. حالا گوگل در آخرین نسخه از گوگل الو ، امکانات بیشتری را نیز اضافه کرده است.

قابلیت Split Screen به گوگل الو اضافه می شود

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از سخت افزار، از جمله این ویژگی های جدید می توان به هماهنگ شدن الو با اندروید ۷ نوگا اشاره کرد. به این ترتیب جدیدترین ویژگی های سیستم عامل اندروید نیز به الو اضافه می شوند که می توان با اطمینان گفت مهم ترین و کاربردی ترین آنها، قابلیت Split Screen است.

به کمک این ویژگی کاربران می توان در هنگام وبگردی، مطالعه، بازی یا تماشای ویدئو از الو نیز استفاده کنند و با نصف کردن صفحه، هم فعالیت های خود را پیگیری کرده و هم پاسخگوی پیام های دریافتی باشند.

به علاوه از این پس کاربران می توانند مستقیما از طریق بخش Notifications پیام های دریافتی را مشاهده کرده و بدون باز کردن نرم افزار به آنها پاسخ دهند. همچنین با استفاده از ویژگی app shortcuts، کاربران می توانند از صفحه اصلی گوشی یک مکالمه با هر یک از مخاطبین خود را آغاز کرده و برای این کار نیازمند باز کردن اپلیکیشن و انتخاب فرد مورد نظر نباشند.

کاربران iOS نیز از این پس قادر خواهند بود پیش از ارسال یک عکس، روی آن نقاشی کرده و سپس تصویر را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارند. در کنار این موارد ویژگی های دیگری مانند اضافه شدن استیکرهای جدید نیز در آخرین نسخه از گوگل الو به چشم می خورند.